Ada aku kesah? Kata Diana Danielle selepas di kritik oleh peminat

Ada aku kesah? Kata Diana Danielle selepas di kritik oleh peminatDiana memuatnaik sekeping gambar di Instagram peribadinya seolah-olah berkeras dengan pendiriannya dengan ayat yang bermaksud, ''untuk menjadi diri sendiri, kita tidak memerlukan pendapat mana-mana pihak.

Ada aku kesah? Kata Diana Danielle selepas di kritik oleh peminat


Harian Metro telah mengeluarkan kenyataan bahawa ketika mereka cuba untuk menghubungi Diana, Diana pula tidak memberi sebarang respons mengenai ''photoshoot'' ''seksa'' nya itu. Malahan, dalam masa yang sama, Diana memuatnaik sekeping gambar di Instagram peribadinya seolah-olah berkeras dengan pendiriannya dengan ayat yang bermaksud, ''untuk menjadi diri sendiri, kita tidak memerlukan pendapat mana-mana pihak.



Sebaliknya, dalam temubual yang dalam majalah yang Diana memakai baju yang berpakaian ''Seksa'', beliau lebih banyak menceritakan tentang #throwback zaman silamnya yang susah nak mencari rezeki. Beberapa pihak cuba menghubungi pengurus, suaminya, Farid Kamil, semuanya gagal dan ibarat menyepi.

Kontroversi mengenai Diana Danielle terus melanda tanah Nusantara kita, apakah tindakan Farid Kamil dan Diana Danielle dalam mengharungi gosip kasar yang bakal menconteng arang kepada keluarga mereka. Walaubagaimanapun, kami terus-menerus mendoakan agar DIana Danielle terbuka pintu hati dan membuat kenyataan media untuk meminta maaf secara terbuka. Semoga rakyat Malaysia dapat memaafkan dia dan keluarga.

Lagi Gambar Menarik Diana Danielle









Diana Danielle seorang yang baik sebenarnya. Jangan main serkap jarang je ya.


0 Response to "Ada aku kesah? Kata Diana Danielle selepas di kritik oleh peminat"

Post a Comment