WANITA PELIK YANG SUKA HIDU DAN MAKAN LAMPIN PAKAI BUANG


Wanita Ini Ketagih Makan dan Hidu Najis Dalam Lampin Pakai Buang | Jika kebanyakan orang merasa jijik kepada lampin pakai buang, maka lain halnya  pula dengan Keyshia . Perempuan berasal dari  Queens , New York , ini kerana sangat suka mengunyah lampin kotor .

Dalam suatu acara berjudul " My Strange Addiction " yang siarkan di TLC ,  Keyshia mendedahkan bahawa ia mula ketagih mengambil lampin pakai buang sejak 2 tahun lalu . Bahkan ia rela mencari di longgokkan sampah untuk mendapatkan lampin tersebut . Hingga ketika ini ia telah berjaya mengumpul 25 ribu lampin kotor .

Ia mendedahkan bahawa lampin tersebut haruslah mengandungi najis yang banyak . " Harus ada air kencing di dalamnya . Semakin banyak semakin saya suka , " kata Keyshia .

Ia juga menggumpul lampin - lampin tersebut di dalam rumahnya seperti di laci , almari atau dapur . Bahkan ia tidak malu untuk memintanya terus dari teman mahupun jiran .

Ketika ditanya mengenai baunya , Keysha dengan bangga memaparkan bahawa ia sangat suka . " ketika anda berjalan ke sebuah bilik dan tercium bau yang kuat seperti makanan , ya seperti itulah rasanya . Aku sangat suka , " tegasnya .




0 Response to "WANITA PELIK YANG SUKA HIDU DAN MAKAN LAMPIN PAKAI BUANG"

Post a Comment