5 Gambar Anak Ustaz Azhar Idrus Yang Sangat Comel

5 Gambar Anak Ustaz Azhar Idrus Yang Sangat Comel | Gambar anak Ustaz Azhar Idrus ini serius saya katakan sangat comel. Memang keturunan comel-comel Ustaz Azhar Idrus ni. Yelah, tengok hidung mancung ustaz yang tersohor ini pun dah tahu.


5 Gambar Anak Ustaz Azhar Idrus Yang Sangat Comel


Gambar anak Ustaz Azhar Idrus ini serius saya katakan sangat comel. Memang keturunan comel-comel Ustaz Azhar Idrus ni. Yelah, tengok hidung mancung ustaz yang tersohor ini pun dah tahu, ye tak?


Saya sukakan kanak-kanak. Memang tabii dari sejak dah lepasi akil baligh saya sukakan kanak-kanak. Dari sejak remaja pun dah biasa dengan kanak-kanak, siap jadi pengasuh lagi. Bila tengok anak-anak kecil dulunya saya yang jaga kencing berak derang, bila dah besar, rasa segan pula. Sekarang dah ada anak sendiri, alhamdulillah, saya bukan kategori bapa yang kekok nak handle anak-anak.


Gambar anak-anak Ustaz Azhar Idrus ini serius comel-comel, itu sebab saya ingin kongsikan di blog ini. Mungkin juga ada yang belum pernah lihat foto anak-anak ustaz yang diambil sendiri oleh beliau. Ustaz dari Terengganu dan masih pekat loghat bahasa Terengganu ini memang pakar bab-bab menghasilkan gambar terbaik, dan Digital Mukmin adalah trademark untuk gambar-gambar bidikan beliau.


Jom Tengok Gambar Anak- Anak Ustaz Azhar Idrus Yang Comel




















Semoga berkat keluarga Ustaz Azhar Idrus jadi contoh buat semua, in Sha Allah. Tahniah pada keluarga ustaz yang dapat menantu, in Sha Allah dapat cucu pula selepas ini.

Sumber HasrulHassan

0 Response to "5 Gambar Anak Ustaz Azhar Idrus Yang Sangat Comel"

Post a Comment